آکادمی آرایش دائم عسل سیادت در تهران

تاریخ ثبت آگهی ۱۴۰۲-۱۱-۰۱
553
اطلاعات تماس
تاریخ ثبت آگهی ۱۴۰۲-۱۱-۰۱
553
خانم سیادت
09121826870
09389281919
09014201818
تهران پارس - فلكه اول - ابتداي بلوارپروين - كوچه پروين - مجتمع سيلورسنتر - طبقه ٤ - واحد ٤٠٣
آکادمی آرایش دائم عسل سیادت در تهرانآکادمی آرایش دائم عسل سیادت در تهران
آکادمی آرایش دائم عسل سیادت در تهرانآکادمی آرایش دائم عسل سیادت در تهران

توضیحات

آکادمی آرایش دائم عسل سیادت در تهران

مرکز زیبایی عسل سیادت، با ارایه خدمات جامع آرایش دائم توسط تیمی حرفه‌ای و با‌تجربه، بهترین مکان برای افرادی است که به دنبال خدمات جامع آرایش دائم و یادگیری مهارت میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن، بولد‌بروز، کانتور لب، خط چشم، بن‌مژه و سایر  مانند آموزش آموزش‌های مرتبط با آرایش دائم هستند. برای آشنایی با گروه متخصصان ما می‌توانید از برگه تیم ما دیدن فرمایید.

ماموریت مرکز زیبایی عسل سیادت، ارائه خدمات جامع آرایش دائم به شکلی شخصی‌سازی شده و ویژه هر مراجعه‌کننده. و ارائه آموزش‌های تخصصی مرتبط به شکلی جامع و صادقانه در محیطی حرفه‌ای و آرامش‌بخش است. هدف ما در ارائه کلیه خدمات آرایش دائم این است که تصویر مشتریانمان را از خود ارتقا داده و زیبایی مورد انتظارشان را به آن‌ها هدیه دهیم. برای رسیدن به این منظور ما در مرحله نخست از طریق مشاوره تخصصی رایگان، نیاز‌های مراجعه‌کنندگان عزیز را می‌سنجیم. آن‌گاه متناسب با ویژگی‌های فردی و بودجه مشتری خدمات خود را پیشنهاد می‌دهیم. پس از انجام آرایش دائم نیز ما با خدمات ترمیمی و ارائه مشاوره‌های مرتبط برای ماندگاری بیشتر، در کنار مشتریان گرامی خواهیم بود. چرا که ایجاد تجربه‌ای متفاوت و لذت‌بخش برای آن‌ها را مهم‌ترین هدف و مسئولیت مرکز زیبایی عسل سیادت می‌دانیم.

در ارائه خدمات آموزشی آرایش دائم نیز رویکرد ما مشابه خدمات زیبایی و حتی سفت و سخت‌تر می‌باشد. کوشش ما بر این است تا با ارائه آموزش صحیح و اصولی هنرجویان خود را در کمترین زمان به دانش مورد نیاز برای حرفه‌ای شدن در این رشته برسانیم. پس از آموزش‌های تخصصی نیز، ما وضعیت حرفه‌ای هنرجویان را به طور مستمر پیگیری می‌کنیم. همچنین هنرجویان را به تمرین بیشتر تشویق و هنرجویان برتر را به مراکز زیبایی معرفی می‌نماییم. به این ترتیب علاوه بر ارتقای مهارت و تجربه هنرجویان سعی داریم به مدارک اعطایی آکادمی عسل سیادت اعتباری روز‌افزون ببخشیم.

پیج دیگر ما : http://www.instagram.com/asal.siyadat

کلمات کلیدی :

آکادمی آرایش دائم عسل سیادت در تهران آدرس آکادمی آرایش دائم عسل سیادت در تهران شماره تماس آکادمی آرایش دائم عسل سیادت در تهران

برچسب ها :

ثبت آگهی
${title}
${visit_hit}
${date} اطلاعات بیشتر